Klacht: Pakket niet aangekomen bij afzender

op 07 december 2016 over GetYourClothes in de categorie Internetshops - Kleding

Op zaterdag 26 november werd bij mij een pakket bezorgde van Get Your Clothes, de inhoud was niet wat ik wilde dus ging ik naar Bruna om het pakket retour te sturen. Daar zei de medewerkster dat ik dat bij haar moest betalen, maar dat het via Argos gratis was.
Ik heb het pakket op 26 november aaangenoden bij Argos, ze zouden het netjes verzorgen, ik zag hoe de medewerker de code fotografeerde met zijn telefoon.
Ik kreeg geen ontvangstbewijs legde de medewerker van Argos in gebrekkig Nederlands uit ik moest mijn telefoonnummmer geven en snapte niet waarom, hij zei ookn niet waarom. Hij zei dat het nummer niet klopte( heb het al 30 jaar) ik moest hem ook mijn mailadres geven.
Get your Clothes belde me op 2 december dat het pakkket nog noet ontvangen was( ik stuurde hen een mailtje waar mijn pakket bleef)
Ik ben naar Argos gegaan, de medewerker zei me dat mijn telefoonnummer zonder 0 ingevoerd had moeten worden, dan had ik een smsberichtvontvangen als bewijs.Hij heeft gebeld met DHL, de dame die hij ( 13.00 uur) sprak zei dat ze zag dat het pakkket weg was. Toen ik haar sprak via de telefoon van de medewerker zei ze dat zei me geen bewijs van het versturen mocht geven, dat kon alleen rechtstreeks aaan Get Your Clothes.
Als Get your Clothes geen verzendbewijs heeft krijg ik geen nieuw pakket of mijn geld terug.
Het gaat om zendingsnummer 3SXGYC08116
Afzender 5663JZ Geldrop

Als het pakket bij Get Your Clothes bezorgd wordt en ik een bewijs van verzending/bezorging krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Jef Konings