Klacht: Gestolen geld

op 08 maart 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Na het inleveren van onze auto in Rome hebben wij contant de huur voor de sneeuwkettingen betaald. Later zag ik dat u hetzelfde bedrag ook heeft afgeschreven van onze creditcard, Ik heb direct gebeld en u op 1 maart de bewijzen toegestuurd. Tot nu toe heb ik niets gehoord en ik vind wel dat u binnen een week op een klacht kunt reageren. Of wordt u bedolven onder een berg klachten?

Tevreden over Hertz zal ik nooit meer worden, maar ik wil wel zo snel mogelijk het geld ( € 42,70 ) dat u van ons gestolen heeft terug. Verder zijn wij nog steeds heel erg kwaad over het feit dat - terwijl wij langer dan een maand een auto bij u gehuurd hadden - wij na een maand moesten terugkomen in Rome. Totaal absurd, mede omdat de huurprijs allang voldaan was. Wij voelen ons geknecht door Hertz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Hertz

3 maanden geleden - Onze referentie: 00357683 Huurovereenkomst: 348166206 Reservering: H1453737823 Factuur: 003376090907 Datum: 20/03/2017 Geachte heer Ubben, Bedankt om contact met ons op te nemen. Ik kan bevestigen dat het te veel belaste bedrag van EUR 42.70 al teruggestort is. Dit zal zichtbaar zijn op uw volgende creditcard overzicht. Onze welgemeende excuses voor het ongemak deze fout heeft veroorzaakt. U kunt de huurwagen terug inleveren in een andere locatie. De inlever locatie hoeft niet hetzelfde te zijn als de ophaal locatie. Voor lange termijn huren klopt het dat het maximaal een huurperiode van 30 dagen is, maar dit kan gewoon verlengd worden na deze periode. Voor meer informatie kunt u onze reserveringsdienst bellen die meer informatie over deze procedure kunnen geven. Het telefoon is 020 201 3512 Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Hertz Customer Services Ruud Van Loo www.hertz.com

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door HansCarola