Klacht: gesponserde berichten

op 23 augustus 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Ik heb een klacht over de gesponserde berichten die op facebook verschjnen. Zo als 19 augustus j.l. europe bikes, wij willen europa op de elektrische fiets hebben, alleen vandaag een te gekke actie. Aldus de bovenstaande slogan. Blijkt www.exyonline.com te zijn als webshop. Bestelling geplaatst, geen bevestiging vd order maar wel extra geld afgeschreven van mijn visa-card. Vraag neergelegd via mail, nu weer via vipshopp?? Screenen jullie wel de gesponserde berichten of wie betaald plaatst…….!? Het komt nogal wereldwijd bij de mensen thuis! En wat nu, een bedrijf wat niet bestaat…….zeggen ze Amerikaans te zijn, blijkt het geld via China eraf gehaald te zijn.. Zoals ik het bekijk zijn jullie medeverantwoordelijk wat er verschijnt op facebook. Hoe gaan we dit oplossen…….Wat doet facebook hieraan.. Met groet Ellen

Dat we tot een overeenstemming kunnen komen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Boontjes