Klacht: Gesol met vluchten naar en van Turkije

op 05 mei 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Ik reis al jaren naar Turkije en Spanje tot tevredenheid mer reisorganisatie Tui. Ook dit jaar boekten wij weer een weekje Turkije (Antalya) met een Tui vlucht vanaf Eindhoven.
Een aantal weken voor vertrek kregen we een brief van Tui dat de vlucht niet door Tui zou worden gevlogen maar met een derderangs Turkse luchtvaart maatschappij. Ik melde mijn ongenoegen aan Tui en kreeg een vrouwelijke medewerkster aan de lijn die mij meedeelde dat er niets aan te doen was omdat het in de voorwaarden stond. Toen ik dreigde de hele vlucht te cancelen, kwam ze met een alternatief van af Amsterdam, € 40,- duurder 100 km. verder en 2 dagen later.
Maar we zouden dan zeker met Tui vliegen en zelfs met de Boeing 787 Dreamliner. Daar konden we ons wel in vinden dus omboeken dan maar. Gisteren de tickets gekregen: Wie vliegt er? Een onbekende Turkse maatschappij!! Bovendien komen we op de terugvlucht niet om 23:15 aan maar om 02:15 midden in de nacht zodat er geen trein meer is naar Limburg.
Naar mijn mening is dit een schandalige manier van klanten behandeling. Wij boeken dus echt nooit meer bij Tui!!

Als Tui zich gaat houden aan de bij de boeking voorgestelde vluchten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tvzoest