Klacht: Gerommel met prive taxi

op 13 september 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben vanuit Nederland een extraservice – prive taxi van luchthaven naar hotel en van hotel naar luchthaven geboekt omdat dit onze eerste vakantie is met een baby van 6 maanden en wij z.s.m. in het hotel hadden willen zijn. Dit is niet gelukt. Bij aankomst is iedereen netjes opgehaald met een bus. Wij hebben nog in die hitte een half uur/uur op onze prive taxi moeten wachten omdat dit niet bekend was bij de twee dames die daar stonden. Goed, heenreis geregeld.

Terug was een ergere drama. Wij zijn tijdens onze vakantie twee dagen moet onze prive taxi bezig geweest. Er is een medewerker van TUI in ons hotel geweest die ons niet kon vertellen hoelaat en of er uberhaupt een taxi zou komen om ons op te halen omdat ze hier niet van op de hoogte zijn terwijl er gewoone en reserveringsnummer is afgegeven en er natuurlijk ook betaald is! Hier zijn we ontzettend ontevreden over. Wij hebben 2 dagen met onze telefoon gezeten omdat ons is beloofd dat we binnen een uur een appje zouden krijgen die we niet hebben gehad. Vervolgens hebben wij een hele middag met verschillende nummers gebeld maar niemand kunnen bereiken. Uiteindelijk vanuit turkije met een nederlands nummer gebeld en een jonge man gesproken. Hij heeft mij beloofd binnen een uur ons terug te bellen. Hij heeft ons gebeld en verteld dat we opgehaald worden maandag. Zoals jullie hierboven kunnen lezen heeft dit ons 2 dagen stress opgeleverd tijdens ons vakantie. Wij hadden nog volop moeten genieten en dit soort zaken hadden netjes geregeld moeten worden. Daarnaast hebben we ook telefoonkosten moeten maken omdat er gebeld is en wij terug gebeld zijn op een nederlans nummer in het buitenland. Allemaal onnodig. Waren wij nou ik en mijn partner alleen geweest, zonder onze baby van 6 maanden was het nog steeds erg vervelend geweest maar hadden we er misschien een minder groot probleem van gemaakt.

Dat laat ik aan TUI over. Wij zijn ontzettend ontevreden. Wij regelen niets voor niets een extra service in Nederland. Juist om onze vakantie zo comfortabel mogelijk te maken en dan zijn we zo lang met dit bezig geweest. Voor nu is dit de laatste keer dat wij reizen met TUI!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baki Seyhan