Klacht: Gericht op verkoop, niet op service en klachtafhandeling

op 19 september 2018 over 50five in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb in juni een Nest IQ cam indoor gekocht. Levering en afhandeling was snel dus daar geen commentaar op.

Vervolgens is in augustus de voedingsadapter overleden. Schijnt wel meer te gebeuren, er klapt dan een condensator en vervolgens hoor je een zacht tsjilpend geluid en de camera start dan regelmatig wel op maar gaat ook weer uit.

Mailtje gestuurd naar 50five, week lang niets gehoord. Gebeld maar dan krijg je mensen aan de lijn die je niet kunnen helpen en dan een bericht sturen naar een andere afdeling. Na 2x bellen eindelijk antwoord maar mijn vraag niet beantwoord. Maar een standaard antwoord; stuur maar het hele product retour. Moet je een label printen maar ik heb dus geen printer.

Dat was niet mijn vraag; het zou tijd en moeite voor ons allemaal schelen als je gewoon een nieuwe voeding levert zoals mijn vraag was.

Reactie gegeven met het verzoek om mijn vraag te beantwoorden en wederom staan we in de wachtmodus.

Wanneer je baas tevreden is; binnen max 5 dagen antwoorden geven die service bieden. Voor mij direct betekent dat een nieuwe voeding voor mijn Nest camera.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 50five over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door umbra989