Klacht: Geprobeerd te boeken, geen bevestiging, wel betaald.

op 12 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag heb ik geprobeerd een vlucht te boeken van CMX naar BKK met VietjetAir via edreams. Toen ik heb de eerste keer probeerde betaald ik via iDeal maar kreeg geen bevestiging in de mail. Na een uur of twee was het geld teruggeboekt op mijn rekening. Ik nam aan dat er iets fout was gegaan en probeerde het nog eens. Precies hetzelfde probleem alleen… geen geld terug. Ik ging er vanuit dat het kwam omdat het laat vrijdagmiddag was dat het geld maandag wel terug op mijn rekening zou worden gestort. Ik belde de airline om te checken of er niet toch een reservering was doorgekomen. Dat was niet zo. Omdat ik echt die vlucht moest hebben boekte ik de tickets opnieuw direct bij de airline. Maandaag weer geen geld op de rekening. Edreams gebeld, ik moest maar afwachten of mijn bank bellen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil de betaalde 110,06 terug op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 april 2018 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste RobBoessen,

Onze excuses voor onze late reactie en het ervaren ongemak.

Helaas was er tijdens het betalingsproces een fout opgetreden waardoor uw boeking niet bevestigd kon worden. Het kan inderdaad mogelijk zijn geweest dat u een afschrijving heeft gezien op uw rekening. Normaal staat het bedrag binnen enkele dagen weer op uw rekening. Bij u zat er helaas een weekend tussen waardoor het proces iets langer zal hebben geduurd, veel banken verwerken die dagen namelijk geen overschrijvingen terugboekingen.

Wij zullen u nog een kortingscode opsturen voor een toekomstig gebruik op van onze website.

Met vriendelijke groet,

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door RobBoessen