Klacht: Gemaakte afspraak wordt niet nagekomen

op 15 augustus 2017 over Bandenthuis.nl in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juli heb ik door Bandenthuis mijn 4 seizoenen banden laten monteren. Afspraak en montage verliep prima maar de chauffeur gaf aan geen zwart plaklood te hebben alleen zilver. Dit wilde ik niet waardoor ik alsnog naar een ander bedrijf moest om de wielen uit te laten balanceren.
In goed overleg en ook door Bandenthuis bevestigd is afgesproken dat ik hiervoor 30 euro geretourneerd zou krijgen (een deel van de daadwerkelijke kosten). Na verzending van mijn bankgegevens bleef het stil en ondanks diverse e-mailtjes, telefoontjes krijg ik nimmer een reactie en is na 6 weken mijn geld nog niet geretourneerd. Nu gaat het niet om een heel groot bedrag maar afspraak is afspraak en ik heb het ook zwart op wit bevestigd gekregen. Kortom, ik ben allerminst tevreden over de afhandeling van dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld geretourneerd krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bandenthuis.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Pinky1969