Klacht: Gemaakte afspraak niet na gekomen.

op 06 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Op 5 febr telefonisch geboekt meerdal cottage 4 personen en hond.
Advies van telefoniste gekregen cottage nummer 622 vlak bij centrum prijs totaal 404 euro .
Lees ik mijn mail lees bevesting en er staat een ander cottage nummer 476 niet volgens afspraak.
Bel weer met klantenservice leg het uit en werd terug gekoppeld en cottage nummer werd omgezet naar wat afgesproken was 622.
Wederom bevestiging cottage nummer klopt maar wat schep mijn verbazing prijs werd 436,40.
Helaas was na 21.00 niet bereikbaar.
6 febr weer gebeld uitgelegd werd niet goed geluisterd en klantenservice trok eigen plan .
Heb mijn irritatie geuit ivm gang van zaken.
Moest het openstaande bedrag betalen met daarin verwerkt zgn cottage keuze was het antwoord kreeg vervolgens een klachtenservice nummer 3211616438 gelijk gebeld hoor je een stem IS NIET INGEBRUIK.
Bel weer met klantenservice zelfde telefoniste eindelijk te pakken gekregen krijg je te horen kan pas morgenvroeg zeg dat dan gelijk.
Was niet happy hoe nu verder vind dit gebeuren onacceptabel en niet juiste gang van zaken afspraken worden gewoonweg niet nagekomen zijn altijd klant geweest van centerparcs altijd top maar hebben nu onze vraagtekens kan u zorgen voor een gepaste oplossing , belangrijk punt er is nog niets betaald is , is de oplossing niet naar ons zin annuleren we alles kosteloos en kiezen andere organisatie

Dat eerste afspraak na gekomen word en extra's vanwege slechte behandeling telefoniste .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 februari 2018 om 09:39 geantwoord

Op 9 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gasten. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak de de gasten reeds ervaren hebben met betrekking tot hun toekomstig verblijf. Bij nazicht van de klantgegevens alsook het reserveringsnummer werd er vastgesteld dat deze melding reeds opgelost is en er werd een passend voorstel aangeboden.

Heeft op 09 februari 2018 om 13:28 geantwoord

Even wat melden ik als hoofdboeker mij is geen excuses aangeboden .
Alleen boekings bevestiging gekregen ivm mij gelijk en dat de voorheen gemaakte afspraak is nagekomen qua prijs en cottage nummer had wel iets meer verwacht van centerparcs vanwege ongemak uwerzijds.

Alle klachten die gemeld zijn door Keesenwilmaschouten