Klacht: geluidsoverlast

op 28 september 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Help! Wat een herrie in die ballentent …. O pardon, ik bedoel de Bijenkorf in Den Haag. Niet te geloven zeg, wat staat de muziek hard aan. We hebben het hier wel over de BIJENKORF en niet over een of ander boetiekje. Het is niet alleen om áán te horen maar het past ook niet bij deze zaak. Toen ik er een personeelslid over aansprak vertelde zij dat ook personeel zich eraan ergert. Bovendien kan er bij voortdurende blootstelling aan dergelijke overlast gehoorbeschadiging optreden. Het zou een reden kunnen zijn om, net als al die andere boetiekjes, ook uw mooie winkel te vermijden.

Ik ben pas tevreden als de muziek op zijn minst veel zachter aanstaat. Ik heb het dan nog geen eens over de aard van de muziek, het zal je smaak maar wezen, maar ook dié past m.i. niet bij een zaak als de Bijenkorf. Welke categorie klanten denkt u hiermee eigenlijk aan te trekken: alleen jónge mensen?

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 03 oktober 2016 om 14:19 geantwoord

Reeds vorige maand telefonisch besproken met klant. Wij geven de klacht wederom door aan het filiaal. - - --- -- -- - - -- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - -

Heeft op 04 oktober 2016 om 09:48 geantwoord

Mijn klacht over de door mij ervaren geluidsoverlast (harde muziek) in de Bijenkorf heb ik ingediend bij Klacht.nl op dinsdag 27 september 2016. Ook heb ik die dag hierover telefonisch contact gehad met iemand van de Bijenkorf. De enige reactie die ik tot op heden heb ontvangen is het verzoek om een enquête in te vullen. Die heb ik ingevuld maar vandaag ontving ik een twééde verzoek waar ik niet meer op inga. Er is dus helemaal NIETS opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Linge