Klacht: storingen bij muntautomaten

noordhinder op 23 juni 2022 over Geldmaat in de categorie Betaalsystemen, Betalingsdiensten

Regelmatig zijn de muntautomaten defect. Ondanks dat je een pas hebt van de aangesloten banken (ABN-ING-RABO) krijg je de melding dat de pas onbruikbaar is. Zelfs op dezelfde tijd. Bovendien vraag ik mij af wanneer ze wel werken. Bij aanvang moest je (woonachtig in Hellevoetsluis0 of naar Middelharnis of naar Hoogvliet. Meegemaakt dat beide automaten defect zijn ( 60 km heen en terug) zowel bij Middelharnis als Hoogvliet. Was blij dat automaat in Hellevoetsluis kwam (de enige muntautomaat op Voorne-Putten) Zou handig zijn als geldmaat op website laat zien dat automaten niet werken (scheelt veel gereis) Gelijkertijd vraag ik mij af of dit wel gaat werken. Klacht indienen bij een van de banken (toch de eigenaar van Geldmaat) heeft geen zin. Melden bij geldmaat heeft ook geen zin. meerdere malen sta je dan 10 min in de wacht en wordt de verbinding verbroken.

Meerdere en betere muntautomaten op het eiland.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geldmaat

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geldmaat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noordhinder