Klacht: Geld gestort maar niet op rekening, automaat gaat op technische storing……..

Peet157 op 14 oktober 2021 over Geldmaat in de categorie Betaalsystemen, Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Flink bedrag gestort, automaat neemt geld in, vervolgens geeft de automaat aan ’technische storing….. Dus nu geen geld in mijn handen/zakken en niet op mijn rekening.
Bel je naar de Rabobank, nee naar Geldmaat bellen, bel je naar Geldmaat nee, naar je eigen bank bellen……… (??????)
Vervolgens bel ik naar het andere storingsnummer….. krijg je de ABN AMRO aan de lijn…..(?????)
Lekker duidelijk allemaal..
De automaat ernaast was ook al buiten gebruik. Diverse mensen liepen ook pinnen of storten, maar dat kon niet omdat ik er nog stond… Die mensen zeiden dat diverse automaten buiten gebruik zijn……

Gewenste Oplossing:

Gewoon mijn geld op mijn rekening,, zo snel mogelijk...... inmiddels is het 6 uur geleden, ik heb nog niets gehoord van de Rabobank of van Geldmaat, het geld zie ik niet op mijn rekening.....
Maar ik moet morgen wel mijn rekening betalen....(???)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geldmaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geldmaat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peet157