Klacht: Apparaat langdurig buiten werking

Vlinder Struik op 31 mei 2024 over Geldmaat in de categorie Betaalsystemen, Betalingsdiensten

In ons dorp Schoorl staat 1 pinapparaat, de Geldmaat. Schoorl is een druk bezocht toeristendorp en in het centrum wonen veel ouderen.
Dat apparaat moet heel Schoorl, Groet en Camperduin bedienen. Als deze het doet tenminste……
Nu is dat apparaat al ruim drie maanden buiten werking. Toeristen klagen, oudere mensen lopen voor niets met rollator, of slecht ter been, naar het centrum.
Wij kunnen alleen geld pinnen in een van de naburige dorpen of €50 extra bij de Jumbo, die daar ook niet blij mee is. Jumbo is geen bank. Veel mensen hebben al gebeld met Geldmaat en geklaagd. Ook op FB staat een waslijst aan klachten. Niets schijnt te helpen. Ook de gemeente laat het hier afweten. Ms dat via deze weg iets meer bereikt kan worden.

Wij zijn tevreden als de Geld maat het altijd doet! En mocht er een keer iets mis gaan dan moet het probleem beter gecommuniceerd worden en binnen een dag of drie opgelost zijn.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Geldmaat
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geldmaat

Reactie van de melder van de klacht Vlinder Struik

3 weken geleden - Service, klantvriendelijkheid abominabel slecht. En dan ook de klacht niet serieus nemen? Waardeloos.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geldmaat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vlinder Struik