Mijn Klacht:
ik probeer al sinds zaterdag 7 feb 2015 mij aan te melden voor inhetzonnetje. geen goede actie van de geldelander
Gewenste Oplossing:
als ik aangemeld ben
Wim Poels op 10 februari 2015 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal
Een klant heeft moeite met het aanmelden voor de actie 'inhetzonnetje' van Gelderlander, sinds zaterdag 7 februari 2015. De klant uit kritiek op de organisatie van deze actie.
ik probeer al sinds zaterdag 7 feb 2015 mij aan te melden voor inhetzonnetje. geen goede actie van de geldelander
als ik aangemeld ben
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM