Kreeg De Volkskrant vanmorgen in plaats van De Gelderlander!!!!
Vanmorgen gebeld, spreek het bandje in en wordt het gesprek automatisch door jullie afgesloten!!!
Ze laten mij niet vertellen wat mijn klacht is!!
Op 4.7. 21.7. vandaag 30.12.2022 GEEN KRANT ontvangen!
Klachten toen... Lees meer
Er zitten voortdurend zwarte pagina's in de krant. Zeer irritant. Zo vind ik digitaal lezen ook veel te duur! Lees meer
Ik heb ondanks eerdere melding al 4 zaterdagen geen krant in de brievenbus ontvangen, dus graag compensatie of ik zeg mijn abonnement op. Lees meer
Sinds oktober 2022 heb ik een abonnement op de Gelderlander. Zaterdag de krant de rest van de week digitaal. Tot op heden ben ik iedere zaterdag klachten aan het melden over het niet ontvangen van mijn krant. Sinds 3... Lees meer
Ik wens de Gelderlander op te zeggen omdat ik sinds augustus de zaterdagkrant niet ontvangen heb. Maar aangezien ik een paar keer ben vergeten een melding te doen mag ik niet opzeggen. Ze vinden dat mijn klacht niet erg genoeg... Lees meer
Helaas weer geen krant vandaag, 26 november 2022, melding gedaan maar ik krijg geen mail met een bon dat ik een krant kan gaan halen ( vorige malen ook niet)
Beloven van alles maar helaas worden de afspraken niet nagekomen.
Ik... Lees meer
Op dinsdag proberen wij de doorloper puzzel op te lossen.
Op woensdag staat altijd de oplossing in de krant.
Die is zo klein afgedrukt , dat het niet te lezen is. Probeer het maar eens.
Ook niet met vergroot glas.
Dit is... Lees meer
sinds een paar weken krijgen we de krant heel laat bezorgd, of helemaal niet.
Telefonisch kunnen we de krant niet bereiken.
Ik ga zonder te lezen de deur uit. Als ik s,avonds thuis kom hoef ik de krant niet meer te lezen.
Jammer... Lees meer
Al 4 weken geen krant in de bus, op een uitzondering na. Lees meer
Ik ben al 5 dagen bezig om de krant te krijgen ik ben al meer dan 35 jaar lid maar dit heb ik nog nooit meegemaakt als je belt krijg je te horen hij is verlaat maar de krant komt... Lees meer