De krant komt de laatste tijd regelmatig te laat en kan ik de krant niet meer lezen voor ik naar mijn werk ga! Vanmorgen sprak ik de krantenbezorger, die me vertelde, dat hij dus niet daarvoor verantwoordelijks is. Hij staat... Lees meer
maandag 7 en dinsdag 8 november geen krant ontvangen Lees meer
Ik krijg de krant te laat bezorg. Hij ligt pas rond 07.30 in de bus en dat is volgens mijn te laat voor een ochtendkrant Lees meer
Ik zou de krant graag in de brievenbus van de voordeur hebben i.p.v. de buitenbrievenbus. Middels briefje, geplakt op de buitenbrievenbus, hierom verzocht. Dat verzoek is niet gehonoreerd. Lees meer
Ik krijg nu al weer meerdere dagen op rij spam namens Gijs Wijnant, de zogenaamde klantenservice manager van de Gelderlander. Iedere keer klik ik weer op de knop afmelden en en dan krijg ik binnen een paar seconden ook de... Lees meer
In September 3 maal geen krant ontvangen.Geen terug gaven wel afgesproken.Dit is reeds de tweede keer dat De Gelderlander zijn afsrpaak niet na komt .Als dit weer gebeurt moet ik dan de betaling stop zetten of storneren.Een ontevreden klant dat... Lees meer
Ik krijg gemiddeld één keer per week geen krant bezorgd. Ik bel en stuur digitaal een bezorgklacht. Krijg dan weer een paar dagen achtereen een krant. Wordt nagebeld door de gelderlander of het nu goed gaat. Op 16 september weer... Lees meer
de krant niet helemaal in brievenbus.i. v.m. komende vakantie niet erg veilig.krant al eerder er uitgewist. Lees meer
Sinds een paar dagen krijg ik de krant, maar ik heb geeen abonnement en ik wil ook geen abonnement. Lees meer
Geen krant ontvanngen maar geen dan ook nog geen nabezorging meer.
Ik wil geen digitale krant of een bon om een krant ergens op te halen. Ik betaal om een krant thuis te ontvangen.
Lees meer