Zaterdag helemaal geen krant ontvangen, gisteren pas om 6 uur savonds, dan is het oud nieuws. Vandaag wéér geen krant. De service is tegenwoordig ook belabberd. Kranten die ik niet ontvang en meld horen afgetrokken te worden van het abonnementsgeld. Lees meer
Al heel bijna een week ochtendkrant pas heel laat ontvangen Lees meer
De krant op zaterdag wordt altijd te laat bezorgd. Nooit voor 8 uur, vaak 9 uur 9.30 uur. Lees meer
Ten eerste.de krant word slecht bezorgd.ten tweede,ik wil graag iemand spreken van de klanten service,maar niet gelukt. Lees meer
Vandaag hebben wij geen gelderlander ontvangenr Lees meer
Komt de laatste tijd meer als in het verleden dat de krant niet bezorgd wordt zoals vandaag ook weer. Lees meer
De laatste weken komt het steeds vaker voor dat de krant niet op tijd bezorgd wordt. Wij hebben deze papieren krant om in de vroege ochtend te lezen. Dit ging jaren goed, nu niet meer. De bezorging komt steeds... Lees meer
Vandaag gebeld ivm opzeggen abonnement Gelderlander.
Diegene die ik heb gesproken kon het abonnement niet opzeggen, dit moest ik via dit formulier regelen. wij zijn al eerder een speciale regeling aangegaan omdat we het abonnement niet goed konden betalen.
Op dit... Lees meer
Het is nu al half 12 en heb nog steeds geen krant. Gisteren lag hij ook pas om 13.00 uur in de bus. Wat is er bij de Gelderlander aan de hand? Lees meer
Vandaag geen krant ontvangen, net als 6 juni j.l
De computer geeft mijn postcode verkeerd terug en vraagt 3 x om mijn huisnummer, terwijl een 3 toch niet zo moeilijk is??
Zeer onpersoonlijke manier van doen? Er wordt mij een vraag gesteld... Lees meer