De Gelderlander blijft mij bellen n.a.v. abonnementen die ik gehad heb op mijn geheim telefoonnummer. Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik op daar niet op gebeld wil worden. De Gelderlander heeft belooft mijn telefoonnummer te verwijderen. Dit... Lees meer
hierbij wil ik doorgeven dat ik op zaterdag 10 januari geen krant heb ontvangen en deze toch graag wil ontvangen.
ik weet dat er gebeld is een prive nummer , ik weet niet of dat de gelderlander is geweest , ik... Lees meer
de krant komt de laatste tijd veel te laat op mat,
Het is toch een OCHTENDKRANT.
Als het zo door gaat ,dan zeg ik de krant maar op. Lees meer
Afgelopen zaterdag 3 januari kregen we geen zaterdaggelderklander. Nabezorging was niet mogelijk. We zouden een tegoedbon krijgen. Maar ofwel u heeft mijn emailadres niet, ofwel er is iets mis gegaan, nl geen tegoedbon.
Graag alsnog een tegoedbon voor een doordeweekse gelderlander... Lees meer
Dit is toch een ochtendkrant????
Echt na half acht en soms tegen acht uur is echt te laat, wanneer je nog werkt echt irritant!!
Verslapen kan je een keer gebeuren maar dit is al enkele weken aan de gang!
Ik hoop dat de... Lees meer
Vandaag (28-11-14) en gisteren (27-11-14) is de krant te laat bezorgd. Op 27-11 pas om 7.20 en vandaag ging ik om 7.35 naar mijn werk en was de krant er nog niet. We vinden het belangrijk om de klas voor... Lees meer
De krant voor de 7e keer niet ontvangen. Ondertussen heb ik mijn abonnement opgezegd, want ik ben het spuugzat. De lezersservice doet er alles aan maar ik krijg regelmatig geen krant, men houdt zelfs salaris in maar niets blijkt te... Lees meer
Geen krant ontvangen Lees meer
Voor derde maal in een week tijd geen Gelderlander in de bus en eenmaal De Volkskrant ipv Gelderlander. Lees meer
Ik heb slechts een weekend abonnement , maar heb vandaag de krant niet ontvangen. 27 september
Excuus, daar heb ik niets aan. Ik wil een krant 's morgens in de bus!!!!! Lees meer