Klacht: geld zucht

M Oostindien op 27 december 2019 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Ik heb begin NB 2018 een antivirus bij Avast willen aanschaffen van 19.99. Vervolgens kreeg ik een betalingsverzoek met daarbij een te openen link van een bank in Ierland. Dit vertrouwde ik niet en durfde dan ook niet de link te openen. Daarmee bleef de betaling vooralsnog achterwege. Ik kreeg van Avast enige tijd later de melding dat ze het gewenste product niet zouden leveren, aangezien ik de betaling niet op tijd had gedaan. Daarmee dacht ik dat de kous af was. Maar nee, tot op de dag van vandaag: december 2019 word ik door hun achterna gezeten om het bedrag en daarbij nog extra kosten van 40 euri te betalen. Steeds wordt er gezegd dat ik heb gekozen voor achteraf betalen via de Klarna bank. Hoewel ik hun herhaaldelijk heb gemeld wat het geval is en dat de Klarna bank wel om de hoek kwam kijken, maar pas later, omdat er dus een bedrag open zou staan. Nu heb ik al enige tijd met de Incasso Partners te maken. Die mij nog maar kort geleden dreigde met een rechtsgang waarbij ik nog ik weet niet hoeveel aan extra kosten ook zou moeten gaan betalen . Ik zou zgn niet meegewerkt hebben. Via email heb ik contact kunnen hebben met deze Incasso partners die zeiden dat ik mijn verhaal via de webshop van Avast zou kunnen doen. Als zij dan akkoord zouden gaan, zou het bedrag kwijt gescholden kunnen worden. Toen ik hun vroeg mij dit email adres van de klantenservice van Avast te geven, konden zij dit niet. Ik ben toen gaan zoeken, maar heb het niet gevonden. Ik vond wel een service nummer die continu in gesprek was. Toen een ander nummer, wat buiten gebruik bleek. Toen een ander nummer waarop een jongen aannam in het engels met Indiaas accent. Hij vroeg me te vertellen wat er precies aan de hand was. Ik schetste het heel kort, maar aangezien ik niet wist of ik nu in India was beland met wellicht hoge telefoonkosten, zei ik dat het enige wat ik van hem nodig had het email adres van de klantenservice. Hierop hing hij op!!!
Wat ik ook zeg of uitleg: ik krijg steeds hetzelfde verzoek: namelijk betalen!!! Ik heb nu kortgeleden, nog gezegd dat ik bereid ben om de 19.99 te betalen, als zij mij per ommegaande het leveringsbewijs zouden kunnen sturen. Dat heb ik nog niet gekregen. Vanmorgen 27-12-2019 schreef ik de Incassopartners nog dat ik door hun niet meer achtervolgd wil worden om een te betalen voor een product dat Avast mij zelf heeft gezegd niet te leveren, door te late betaling. Bij deze zet ik mijn eerste stap om dit naar buiten te brengen

Als Avast aangepakt wordt op zijn praktijken. Het deugt niet. Ze zijn niet bereikbaar en lijken alleen maar geld te willen hebben. En deinzen er niet voor terug met bedreigingen te komen met nog hogere kosten en zelfs rechtsgang

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M Oostindien