Klacht: Geld wat ik gestort heb klopt niet

op 16 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Op 9-8-2016 heb ik een bedrag van €1500 willen storten bij de ing honingmansstraat in Heerlen. De automaat telt maar €1000. Annuleren staat er niet heb op de stopknop gedrukt maar de automaat gooit de bon van storting er uit en me betaalpas en het geldladen blijft dicht ! 10 werkdagen wachten op €500. Schandalig ! Dit is voor ons een hoop geld . Vanmiddag nogmaals terug gegaan naar het kantoor maar die ondernemen pas wat als het zaterdag 19 augustus is.

Als de vermiste €500 op de rekening staan !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 17 augustus 2016 om 08:43 geantwoord

Beste Coco,

Wat ontzettend jammer dat dit mis ging. Als ik het goed begrijp heb je dit gelijk gemeld bij mijn collega van betreffende kantoor. Mijn collega gaat dit voor je onderzoeken, jammer genoeg kan dit inderdaad 10 werkdagen duren. Hierna krijg je een terugkoppeling. Mijn excuses dat dit niet sneller kan.

Ik moet je toch vriendelijk verzoeken nog even geduld te hebben.

Nogmaals mijn excuses hiervoor!

Vriendelijke groet,

Linh
ING Webcare

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Coco, Naar aanleiding van jouw reactie heb ik geïnformeerd bij de afdeling waar het stortingsonderzoek in behandeling was. Op 10 augustus is er een brief naar je adres gestuurd met daarin de uitkomst van het onderzoek, en hoe je eventueel bezwaar kunt maken als je het niet eens bent met de afwikkeling. Omdat je aangeeft geen bericht te hebben ontvangen, heb ik ervoor gezorgd dat de brief nogmaals naar je wordt opgestuurd. Ik verwacht dan ook dat je deze één dezer dagen zult ontvangen. Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Jeroen ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht CHM Vrolijk-Pannekeet

3 maanden geleden - Tot op heden nog niks gehoord. Inmiddels heeft onze rechtsbijstand het van ons over genomen !

Heeft op 26 augustus 2016 om 19:41 geantwoord

Het is tot op heden nog niet opgelost !

Bericht van ING

3 maanden geleden - Vervelend om te horen dat het nog niet is opgelost. Heb je inmiddels wel de brief ontvangen met de uitkomst van het onderzoek en hoe je bezwaar kunt maken als je het niet eens bent met de uitkomst? Vriendelijke groet, Meike ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht CHM Vrolijk-Pannekeet

3 maanden geleden - Ja inmiddels sinds 27-08-2016 hebben we de brief ontvangen van 10-08-2016 ! Hierin staat dat we maar een bedrag van €1000 hebben gestort wat op de rekening is bijgeschreven. Ze kunnen daarom niet bevestigen dat er iets is fout gegaan ! We hadden inmiddels de rechtsbijstand ingeschakeld waar we de brief naar toe gemaild hebben . Vrijdag had ik contact met hen ze nemen mijn zaak ook in behandeling dus morgen zal ze de brief in haar mail terug zien. Want we laten ons niet voor € 500 het schip in gaan door een bank ! Al moet het tot de rechter komen .

Bericht van ING

3 maanden geleden - Beste Coco, Bedankt voor feedback. Ik kan helaas niks veranderen aan de uitslag. In de brief staat hoe je bezwaar kunt maken op de uitkomst. Vriendelijke groet, Tjitske ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht CHM Vrolijk-Pannekeet

2 maanden geleden - En als de rechtsbijstand dan een brief verstuurt reageert de ING bank daar niet eens op !

Bericht van ING

2 maanden geleden - Hoi Coco! Ik vind het echt heel vervelend, ik kan dit niet voor je veranderen. Ik kan niet de uitkomst van het onderzoek veranderen. Als ik het goed begrijp, loopt dit nog steeds? Dan zal dit ook weer moeten uitwijzen. Groetjes, Femke ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht CHM Vrolijk-Pannekeet

2 maanden geleden - Nee het loopt niet meer ,de ING bank zegt gewoon dat we maar €1000 hebben gestort in plaats van €1500. Dat was in een brief bevestigd de dag na de klacht. Die brief was op 10 augustus gestuurd en kwam pas op 28 augustus bij ons binnen . Daar voor heb ik de rechtsbijstand al in geschakeld die op 5 september een brief naar de ING heeft gestuurd. Daar hebben we nog niet een reactie op terug gehad ! Op 15 september heeft de rechtsbijstand nogmaals een brief gestuurd en ook daar hebben we nog niet een reactie op ontvangen ! Is dat normaal dan !

Bericht van ING

2 maanden geleden - Beste Coco, Ik begrijp dat dit vervelend is maar wij kunnen via deze weg helaas niet verder helpen. Heeft de rechtbijstand de brief naar het juiste adres gestuurd om bezwaar te maken tegen de uitslag van het onderzoek. Met vriendelijke groet, Meike ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht CHM Vrolijk-Pannekeet

2 maanden geleden - Directie ING bank N.V Afdeling Retail/Legal Antwoordnummer 230 1000 XA Amsterdam

Bericht van ING

2 maanden geleden - Beste Coco, Dit is inderdaad het juiste adres. Het enige wat ik je toch moet vragen is geduld te hebben. Met vriendelijke groet, Meike ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door CHM Vrolijk-Pannekeet