Klacht: GELD VERLOREN.

op 28 augustus 2020 over Sugarino in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HIER BEN IK LANG DAN 2 MANDEN,OM TE WACHT VORR MIJ BESTELLING.
IK BETAALD 44,00 eu.VOOR EEN BED DEK LUXER.
E TOT NU TOE,IK KRIJG NIET,GEEN GELD TERUG,GEEN BESTELLING,IK PROVEER CONTACT MAKEN MET DIE BEDRIJF,MAAR DAT LUKT NIET!
EN NU DIE EMAIL ADRES IS INESISTENT!

IK VRAAG WAT KAN IK Hier DOEN OM MIJ GELD TERUG TE VINDEN!? HELP MIJ S.V.P.!

T.de los Santos.

Gewenste Oplossing:

IK BEN HELEMAAL NIET VREDEN!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sugarino

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sugarino nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Thelmadelossantos

1 maand geleden - HIER BEN IK,ZAT VAN. IK HEB FACTUREN ONTVANGEN VAN KLARNA, BEDRAAG 37,55 MAAR GISTEREN, 10-06-21, IK HEB NOG EEN BEDRAAG VAN 11,70 AAN KLARNA OOK BATALLEN!!,DAT HOEF NIET! ONDAT ALS IK BIJ WISH, IEST BESTEELD,DAN BETAALD IK ZO METEEN VIA MIJ BANK iDEAL INGB. DAN IK HOEF NIETS TE BETALLEN AAN WISH,AUB,GAAN JULLIE DAT CONTROLEERD?,DIET SITUATIE MAAK MIJ ZO KWAD. T. dE LOS sANTOS.

Alle klachten die gemeld zijn door Thelmadelossantos