Klacht: Geld verkeerd over gemaakt

op 10 september 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb helaas geld over gemaakt naar de verkeerde. Bedrag ter hoogte van €195. Dit wil ik graag terug hebben omdat het veel geld is. Ik hoop dat ing mij hiermee kan helpen

Gewenste Oplossing:

Het geld dat ik verkeerd heb over gemaakt terug wordt gestort naar mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 september 2016 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Sarah,

Wat vervelend dat je per ongeluk geld overgemaakt hebt naar de verkeerde persoon! Zou je contact op willen nemen met onze Klantenservice op 020-2288888, via chat in MijnING of via Twitter of Facebook? Dan kunnen we je verder helpen en een onderzoek starten. In dit geval kunnen we de ontvanger van het geld een brief sturen met het verzoek het geld terug te storten. Ik hoop dat het in orde komt voor je!

Groet,

Roos
Webcare ING

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah.e