Klacht: Geld verdwijnt

op 09 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Vanmorgen had ik 69 euro op mijn rekening staan. Vanaf mijn spaarrekening heb ik 25 euro overgemaakt en deze gebruikt voor een betaling. Hierna had ik nog maar 43 euro over. Daarna heb ik nogmaals een bedrag opgenomen van mijn spaar rekening van 70 euro en deze ook direct gebruikt voor een betaling. Nu staat er nog maar 18,58. Er gaat dus iets mis met de transactie tussen spaarrekening en mijn eigen rekening.

Als ik mijn geld weer juist op mijn rekening heb staan. Mis nu meer dan 50 euro!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

3 maanden geleden - Goedemorgen, Wat vervelend dat het bedrag niet lijkt te kloppen. We kijken graag met je mee om dit uit te zoeken. Om dit te kunnen doen hebben we wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Zou je ons kunnen bellen via 020-2288888, chatten met ons via Mijn ING of een bericht naar ons sturen via Social Media? Dan kijken we gelijk met je mee. Met vriendelijke groet, Franck ING Webcare

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

3 maanden geleden - Dag meneer van Langeraad. Heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice en heeft dit duidelijkheid gebracht? Vriendelijke groet, Margreet, ING Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 14 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Beste meneer Van Langeraad,

Aangezien we niets meer van u hebben vernomen, ga ik ervan uit dat onze klantenservice u verder heeft geholpen. Daarom sluit ik deze klacht.

Als u toch nog vragen of opmerkingen heeft, dan help ik u graag.

Vriendelijke groet,

Hilde,
ING Webcare

- - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door PeterLangeraad