Klacht: geld van aankoop wordt niet teruggestort.

op 13 juli 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

op 28 april 2017 een rugband met biomagneten gekocht via marktplaastaanbieding. Het artikel binnen de aangegeven tijd teruggestuurd (porto kosten € 2.95). Verzending /ontvangst wordt verzorgd door “we can make it”.nl.
Na 14 dagen verzocht om ontvangstbevestiging , wat na enige keren aandringen kwam. Ondanks herhaald verzoek aan wecanmakeit.nl en marktplaats. geen reactie. Op 22 juni eindelijk een reactie van marktplaats aanbieding dat het bedrag binnen 14 dagen op de rekening zou worden bijgeschreven.
Tot op heden 13 juli 2017 nog steeds geen betaling. Dus bijna 3 maanden voorbij.

Zodra het geld van de aankoop is teruggestort en er aktie wordt ondernomen op dit soort malafide praktijken te voorkomen. Het gaat om een klein bedrag, maar vele kleine bedragen kunnen een heel groot eind bedrag opleveren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hhscholten@canaldigitaal.nl