Klacht: geld teveel gevraagt

op 01 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

m,n zoon betaalt altijd voor heen en terug reis met de bus 9 euro vandaag moest hij voor een enkel reis 9euro betaalen ?
kort beschreven!

Gewenste Oplossing:

wanneer dit opgelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedemiddag William, Wanneer je teveel hebt betaald voor je reis adviseer ik je om een verzoek tot restitutie in te dienen. Dit kun je doen via het contactformulier op onze website. Het formulier kun je vinden op: http://bit.ly/2b4dloJ. Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht william rikken

1 jaar geleden - heb ik al gedaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - In dat geval zal je verzoek zo snel mogelijk in behandeling worden genomen. Je ontvangt hierover nog bericht. Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht william rikken

1 jaar geleden - in afwachting

Reactie van de melder van de klacht william rikken

1 jaar geleden - vandaag weer precies het zelfde wat is dit bij arriva ? maar vandaag is terug gekomen en niet gegaan met de bus

Reactie van de melder van de klacht william rikken

1 jaar geleden - dacht ik wel weer in de doofpot kijk wel verder

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 september 2016 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste William.

Wat jammer om te horen dat het nogmaals is gebeurd. Ik raad je aan opnieuw het contactformulier in te vullen indien er iets niet klopt en je hiervan restitutie aan wilt vragen.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door william rikken