Klacht: Geld teruggave

op 21 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kleding besteld op 23 juni 2017 en betaald per IDeal, bestelling geleverd op 26 juni, teruggestuurd op 26 juni 2017, bevestiging ontvangen H&M dat het pakketje bij hun binnen was gekomen op 30 juni 2017.
Vervolgens 14 dagen wachten de teruggave van mijn geld, niets.
Inmiddels twee telefoontjes en 3 weken verder, nog steeds geen geld retour.
Dan maar een klacht indienen bij H7M en doorsturen naar Kassa !!

Gewenste Oplossing:

Wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Heideveld