Klacht: Geld terug te krijgen van Hotel Andante

op 14 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 1 september heb ik naar Hotel Andante gebeld om te laten weten dat er op 27.08.2016, 100 Euro van mijn rekening is gegaan ten voordele van Hotel Andante waarvoor ik geen verklaring heb. Ik heb op 26/08 voor 2 nachten een kamer voor 3 betaald met mijn creditkaart voor een bedrag van 320,80 Euro. Op 27.08 hebben wij nog een nacht bijgeboekt, waarvoor ik 94,60 Euro heb betaald. Men heeft mij gezegd dat het bedrag binnen de 14 dagen zou worden terugbetaald, zo niet terug te bellen. Men sprak mij van een soort garantie vanwege Booking, het geen me niet duidelijk was. Vandaag heb ik dus teruggebeld.Nu zegt men mij dat ik de bewijzen moet leveren dat de 100 Euro van mijn rekening is gegaan. Waarom heeft men mij dat op 1 september niet gezegd ? En waarom heeft men mij niet geantwoord op de mail die ik op 7 september in dat verband had gestuurd ? Waarom kunnen ze het bedrag, dat op hun rekening is terecht gekomen, niet onmiddellijk terugstorten ?
Een zeer ontevreden klant !

Als de 100 Euro op mijn rekening wordt teruggestort, nu liefst zo snel mogelijk, zonder dat ik nog eens verplicht wordt naar de bank te gaan...

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelly Lambrecht