Klacht: Geld terug storten

op 06 oktober 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar heel veel contact en geen berichten meer terug te krijgen van dreizen, vind ik asociaal dat dreizen een ticket niet te boeken was, want volgens dreizen verkopen ze geen reizen nog steeds niet is terug gestort. Afgelopen vrijdag een ticket geboekt was ze op maandag terug hebben gestort. Om vervolgens weer een ticket te boeken wat ook niet kon. Zit ik na vijf dagen nog steeds op geld te wachten.

Gewenste Oplossing:

Dat lukt helaas niet meer bij dreizen. Klacht inmiddels gemeld bij radar, consumentenbond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 10 oktober 2017 om 17:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Verhoeven,

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw contact met D-Reizen niet is verlopen zoals gewenst. Ik heb begrepen dat u inmiddels in contact staat met de winkelmanager van het filiaal aan de Linnaeusstraat om samen tot een passende oplossing te komen.

Ik vertrouw erop dat u hier samen uitkomt en hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Guido
Team Webcare - D-reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Shameless