Klacht: Geld terug of omboeken zelfde prijs

op 20 maart 2020 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geboekt in mei voor 4 dagen op park villages nature Paris. Gezien de corona perikelen is de kans zeer aannemelijk dat het park dan nog gesloten is. Gebeld met centerparcs, gevraagd of ik heb kan omboeken. Omboeken is geen probleem, echter in de herfstvakantie of zomervakantie(wanneer mijn kinderen vakantie hebben) kun je alleen 5 dagen boeken. Op zich ook geen probleem, er zijn alleen wel extra kosten aan verbonden want je bent er 1 dag langer. Ook dat is geen probleem. Maar nu komt het….. Voor 1 extra dag, voor hetzelfde soort huisje, voor hetzelfde aantal persoon moet ik wel even 1000 euro meer betalen. Uiteraard ga ik hoe rniet mee akkoord. Nu wordt er gezegd dat ik even moeten afwachten wat de periode in mei doet met het corona virus. Ik zou eventueel een tegoedbon terug kunnen krijgen voor het bedrag wat ik heb betaald. Lijkt een mooi gebaar, alleen ze hebben de prijzen nu alvast dik omhoog geschroefd. Voor hetzelfde huisje in welke periode dan ook betaal je dik 500 a 1000 euro meer. Centerparcs is schofterig om de prijzen zo hoog te gooien, want ze denken te weten dat ze met een voucher alles geregeld hebben…….

Ik ben tevreden als ik mijn vakantie kan omboeken naar de herfstvakantie(17-25okt zuid). Zonder extra kosten, voor soortgelijk zelfde huisje, gelijk aantal personen. Moet ik voor 1 extra dag bijbetalen is dat geen probleem maar wel een redelijk bedrag en geen 500 of 1000 euro.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koen Vromans