Klacht: Geld terug n.a.v. Jaarnota

op 10 april 2013 over Greenchoice in de categorie Energieleveranciers

Ondanks de toezegging van Greenchoice dat ik mijn geld terugkrijg, staat er nog niks bijgeschreven op mijn rekening. Meterstanden zijn in februari doorgegeven, jaarnota is mij in maart toegezonden. Hieruit bleek dat ik geld terug krijg. Inmiddels is het 10 april 2013, maar nog steeds geen geld terug gekregen.

Dat mijn geld zsm wordt overgemaakt.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greenchoice over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greenchoice in behandeling genomen

Bericht van Greenchoice

7 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor het melden van uw klacht.Uw klacht heeft betrekking op het uitbetalen van de eindnota. Er is aan u toegezegd dat deze betaling op 10 april verricht zou worden. U geeft aan dit bedrag nog niet te hebben ontvangen.Ik heb uw dossier bekeken en de betaling is vandaag verwerkt en van de rekening van Greenchoice afgeschreven. Afhankelijk van uw bank en de verwerkingstijd van de betaling, zal het bedrag vandaag of morgen op uw rekening moeten staan.Indien u het bedrag aan het einde van deze week nog niet heeft ontvangen, verneem ik dit graag. Mogelijk is er dan iets fout gegaan met het verwerken van de betaling. Ik ga er echter vanuit dat dit niet nodig is en dat u de betaling uiterlijk morgen heeft ontvangen.Indien ik nog iets voor u kan betekenen verneem ik dit graag.Met vriendelijke groet, Esmée Greenchoice

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greenchoice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greenchoice

Heeft op 12 april 2013 om 11:15 geantwoord

Betaling is overgeboekt op 10-04 zoals afgesproken. Verwerking via de bank duurde iets langer. Greenchoice heeft op 10-4 contact gehad met de klant via een e-mail en aangegeven dat de betaling volgens afspraak is overgemaakt. De klant zou zijn rekening controleren en contact opnemen indien betaling niet was ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door PJM77