Klacht: geld te veel afgeschreven van mijn ov kaart

op 24 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 21 -06-2017
was ik op station Groningen en moest naar Hoorn om 16.48 moest ik de trein nemen vertelde de dame van de informatie op het perron .
ik moest alleen even inchecken
ik lade mijn ov kaart op naar 23 euro en liep naar een geel paaltje voor in te checken .

in de trein kwam de conducteur en die vertelde mij dat ik was ingeschekt bij arriva en dat ik in zwolle de trein moest verlaten en op nieuw inchecken ik deed dit bij het uitcheckken had ik nog maar 3 euro op mijn ov kaart staan . het ritje groningen zwolle had mij dus 20 euro gekost om dat ik was ingesheckt op arriva

ik verzoek u om terug storting althans het gedeelte wat teveel betaalt is

mijn rekening nummer is NL95INGB0676739083

NUMMER OV KAART IS3528040006222510

WANNEER IK HET TEVEEL BETAALDE TERUG HEB

MIJN NAAM IS
A.J.ROELEVELD
Tjalk 47
1625EC
Hoorn

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 24 december 2017 om 15:36 geantwoord

Beste ad. roeleveld,

Ik kan me voorstellen dat je graag het geld terug wilt! Via deze weg kan ik helaas niets betekenen. Je kunt het instaptarief terugvragen via www.uitcheckgemist.nl. Vul dan wel 2x hetzelfde station in. Lukt dit niet? Dan kun je ook een restitutieverzoeken indienen via het contactformulier op onze website: https://www.arriva.nl/groningen/service-contact/niet-tevreden-geld-terug.htm.

Fijne kerst!

Sietse
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ad. roeleveld