Klacht: geld te goed

op 07 april 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een product besteld en betaald, na een aantal emails dat het al terug gestort was heb ik nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

als mijn geld terug gestort is

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Michael Algera