Klacht: geld storten in de bankhal

op 07 oktober 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij als bedrijf zijnde word geadviseerd om sealbags te gebruiken om geld te storten, wij hebben ook kleingeld wat we moeten storten en daar is dus geen andere mogelijkheid voor dan handmatig te storten in de bankhal.
Als een apparaat storing heeft wil dat zeggen dat wij ons geld niet kunnen storten en worden we vriendelijk verzocht om naar een ander filiaal te gaan, dit is niet altijd mogelijk.

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als er minimaal in elk rabobank filliaal 2 stortautomaten aanwezig zoijn, dat als er 1 kapot is dat je iig je geld kwijt kunt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kapsalonilona