Klacht: geld storten buiten op straat

Mary Polman op 17 februari 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Meerdere malen ben ik voor niets naar ABN AMRO gereden in Doetinchem om geld te storten en werkt de automaat niet, dit al vaker aangegeven maar er wordt niets mee gedaan ook dat ik me niet veilig voel om mijn geld op straat te moeten storten terwijl er binnen ook een apparaat staat wat dan niet gebruikt mag worden.

Dat ik weer normaal mijn geld op een veilige manier binnen kan storten en dat de apparatuur werkt en ik niet steeds voor niets daarheen hoef te rijden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Beste Mary, Ik kan me voorstellen dat u geldstorten liever binnen doet. Helaas zijn er i.v.m. Corona bepaalde regels opgesteld, waardoor dit niet altijd kan. Ik snap helemaal dat u baalt wanneer de automaat dan ook nog eens niet altijd werkt. Ik heb begrepen dat u na het plaatsen van de klacht telefonisch contact heeft gehad met een collega over deze klacht en dat dit intern is doorgezet. Het is goed dat u dit soort zaken kenbaar maakt. Hier kunnen wij alleen maar van leren en beter worden. Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 03 maart 2021 om 09:33 geantwoord

Op 17 februari 2021 hebben wij vanuit ABN AMRO Webcare deze klacht in behandeling genomen.
De klacht over het gebruik van de stortingsautomaat is intern doorgegeven aan zowel de beheerders van de automaat als het kantoor. Ik ga ervan uit dat hier op een nette manier vervolg aan wordt gegeven en dat de automaat nu naar behoren functioneert.
Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat de automaat defect is, schroom dan niet om dit nogmaals bij ons te melden.

ABN AMRO Webcare

Mary Polman

Heeft op 03 maart 2021 om 10:29 geantwoord

Nu weet ik nog niet of ik binnen weer geld kan storten

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Excuses voor de onduidelijkheid. Ik heb zojuist voor u gebeld met ons kantoor in Doetinchem. Het is binnen het kantoor mogelijk om geld op te nemen en om muntgeld te storten. Het storten van biljetten is vanaf december vorig jaar helaas niet meer mogelijk binnen het kantoor zelf.

Alle klachten die gemeld zijn door Mary Polman