Klacht: Geld retour lukt niet

op 12 juli 2016 over Only24 in de categorie Deal-Sites

Beste lezer,

Sinds begin juni ben ik al wachtende op een bedrag an 24,95. Het zit zo; begin juni een shirt retour gedaan en duidelijk erbij aangegeven dat ik geld retour wil met mijn rekeningnummer bijgevoegd. Vervolgens krijg ik netjes een mail dat deze ontvangen is en vraagt only24 of ik niet een nieuwe bestelling wil plaatsen ipv geld retour. Vervolgens weer netjes aangegeven dat ik toch echt het geld terug wens. Dit gaat \’Samantha van only24\’ wel even regelen. Dikke 2 weken later mail ik desbetreffende Samantha om te vragen waarom het geld er nog niet op staat, Samantha vertelt mij dat dit al had moeten gebeuren en zegt hier achter aan te gaan. Nog een keer twee weken later mail ik maar weer omdat het geld er niet op staat. Ik ben klaar met only24, ga het nou ook delen met iedereen die het horen wil. Gisteren mait Samantha dat ze echt haar best doet om mij nu ook een credit memo te sturen, je raadt het al; nix.

Is dit bedrijf failliet? Die 24,95 wordt zo wel heel duur, al die tijd die ik er in steek al ruim 1,5 maand.

Voor mij, en mijn omgeving een verbod op alles wat met die site te maken heeft.

Ik ben tevreden als ik mijn 24,95 zsm ontvang. Ik hoef niks extra\\\'s, ik wil gewoon niet meer mijn rekening hoeven checken om te kijken of only24 al een keer gestort heeft.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Only24 over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door KM88