Klacht: geld op rekening maar pinpas zegt geen saldo

op 29 augustus 2016 over ABN Amro in de categorie Banken

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

1 jaar geleden - Beste MarshaSharesma, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je niet hebt kunnen pinnen terwijl je wel voldoende saldo zag staan op Internet Bankieren. Ik heb je vandaag gebeld, helaas kreeg ik geen gehoor. Heb je inmiddels weer kunnen pinnen? Mocht het nog niet lukken, bel ik je graag om de oorzaak te achterhalen. Laat me in dat geval weten wanneer je het beste bereikbaar bent. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, E. van der Struijk ABN AMRO Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 15 september 2016 om 09:31 geantwoord

Vanuit ABN AMRO Webcare hebben we op 30 augustus deze klacht in behandeling genomen. Eerst hebben we telefonisch contact met de klant opgenomen, maar helaas is dit niet gelukt. Daarom hebben we een reactie geplaatst op het forum. De afgelopen 2 weken hebben wij hier geen reactie meer op gehad. We gaan er daarom vanuit dat de pin problemen inmiddels zijn verholpen. Als dit niet het geval is, kan de klant dit natuurlijk altijd aan ons doorgeven en contact opnemen met 0900-0024.

Alle klachten die gemeld zijn door MarshaSharesma