Klacht: geld nog steeds niet terug

maupiemau op 23 september 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 Augustus een bureau gekocht en dit dezelfde dag nog geannuleerd. Gebeld met de klantenservice maar het bureau moest toch gewoon geleverd worden en kon niet geannuleerd worden.

Bureau aan de bezorger direct weer mee terug gegeven. Vervolgens al meerdere malen contact opgenomen en we zijn ruim 1 maand verder en ik heb nog mijn geld niet terug en ik krijg niet eens een reactie meer van Leen Bakker.

Wat een super slechte zaak ! Koop hier nooit iets !
Verschrikkelijk wat een slechte service.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon binnen een redelijke termijn mijn geld terug en meer dan 1 maand wachten op je geld, dat is belachelijk !!!

Geld is vandaag 12 Oktober terug betaald, omdat ik contact met de thuiswinkel waarborg had opgenomen !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maupiemau