Klacht: Geld niet terug gekregen.

Kamalidin op 02 maart 2021 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 08-02-2020 heb ik voor mijn gezin een reis geboekt naar Togo van €5206,23 maar wegens het coronavirus is de reis niet door gegaan. En tot het heden heb ik mijn geld nog niet terug gekregen.
De eerste afspraak was dat de som na 12 weken terug zou worden gestort maar na die 12 weken zei een medewerker van D-Reizen dat het tot 20 weken zou duren voordat ik mijn geld terug krijg. Het is inmiddels 27 weken geleden en ik heb nog steeds niks teruggekregen en een medewerker van D-Reizen zegt nu dat ze niet weten wanneer ik het geld terug krijg.

Gewenste Oplossing:

wanneer het geld op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kamalidin