Klacht: Geld niet terug gekregen

op 13 mei 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben op 19.04.2020 een front voor een koelkast online besteld en betaald € 81,99 jullie betaalkenmerk op onze bankrekening 109214126. Toen we op 20.04.2020 het front op gingen halen in Breda bleek er iets niet goed gegaan te zijn met de bestelling. Dus wel betaald we kregen geen front mee. Uw medewerker heeft onze gegevens genoteerd met de belofte dat het geld binnen 14 dagen op onze rekening zou staan. Wij hebben direct op 20.04.2020 een nieuw front online besteld en betaald €81,99 met jullie betaalkenmerk 1092411922. Nu was het wel goed gegaan en hebben wij het front meegekregen.
U hebt een klant tevredenheid onderzoek naar ons gestuurd op 21.04.2020 waar mijn man in aangegeven had wat er de eerste keer fout was gegaan. Hij is daarna erg snel gebeld door een van uw medewerkers. Die beloofde het bedrag aan ons terug te betalen. Tot op heden nog steeds niets van jullie gehoord.
Ik heb meerdere malen geprobeerd telefonisch contact met jullie te krijgen maar dat lukt niet.
Vandaag via chat geprobeerd dit is een ramp krijg ik antwoord van een robot

Wij binnen 5 werkdagen reactie krijgen van een medewerker van IKEA. Wij € 81,99 terug krijgen omdat we dit 2 maal hebben betaald.
een fatsoenlijk excuus voor alle moeite en ergernis die ik heb omdat jullie niet bereikbaar zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hittarp deur