Klacht: Geld niet terug

op 27 juli 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan die in 2x is geleverd. Ik heb van tevoren betaald via iDeal. Een deel heb ik retour verzonden (ook in 2x). In 2x kreeg ik geld terug op de rekening. Eerst werd er gezegd dat ik een saldo kn de plus had en daarom geld terug kreeg. Ik kom juist 4,95 euro te kort. Ik krijg alleen standaard mail reacties terug. Er wordt naar mijn idee verder niet naar gekeken. Als ik moet gaan bellen, ben ik dat geld al kwijt. Daarna krijg ik te horen dat dit geld is wat verrekend is met eerdere openstaande rekeningen. Ik had helemaal niks open staan. Daarna werd gezegd dat je de verzendkosten moet betalen bij gedeeltelijke retourzendingen. Ja dat weet ik wel. Die heb ik ook betaald, maar dat doe ik niet 2x.

Gewenste Oplossing:

Als het geld wordt terug gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 29 juli 2017 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bste mevrouw Wanders-Wienels, u hebt een vraag over een terugbetaling. Van uw bestelling van 5 juli ontvingen wij een retourzending ter waarde van € 125,92 op 18 juli en van € 11,99 op 20 juli. Het bedrag van € 125,92 werd op 19 juli terugbetaald naar uw rekeningnummer. Het bedrag van € 11,99 werd op 21 juli terugbetaald naar uw rekeningnummer. Daarnaast bevestigen wij u dat de verzendkosten slechts eenmaal in rekening werden gebracht. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Woepsie