Klacht: Geld niet retourneren

op 25 juli 2017 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Geachte mevrouw/de heer klachtencommissie Xenos,
Ik heb aantal kamp spullen bij Xenos gekocht. Het was de bedoeling dat mijn dochter naar kamp gaat. Maar i.v.m familie omstandigheden ( overleden moeder/tante ) zijn wij meer dan 6-7 weken naar buitenland geweest en zijn wij gisteren terug. Wij hebben vandaag spullen naar de Xenos gebracht om hun toch ongebruikt terug te geven. de kaarten hangen nog er op met de bon. Ik heb wel uitgelegd dat door overleden in familie zijn wij onmiddellijk weg gegaan en zijn wij net terug.van het spullen hebben wij niks aan helaas en wil ik graag hun netjes terug geven. Tot ons grote verbazing de medewerker van de winkel wilde dat niet doen omdat het buiten de terug breng datum is. ik heb wel uitgelegd dat ik zelf weet maar kunnen ze misschien wat bedenken en misschien een uitzondering kunnen maken. maar helaas het heeft me niet gelukt. Ik zit nu met spullen die ik niet meer nodig heb, en wat heb ik er aan ?
de kaarten hangen nog er op. ter gelijke tijd hadden wij ook aantal spullen bij Hema voor haar kamp gekocht.Ik heb vanmiddag andere spullen bij Hema terug gebracht en mijn geld terug gekregen.Ze waren allemaal op de zelfde datum gekocht. Bij de Hema hebben ze absoluut niet moeilijk gedaan en zonder enkele moeite heb ik allemaal terug gegeven, maar bij Xenos niet. Het is nu genoeg vervelend dat mijn dochter haar oma onverwacht moeten missen en niet naar kamp kunnen gaan, en nu kunnen we eens de spullen niet terug brengen. Dit is heel vervelend en erger is dat waarom bij de ene winkel kan en bij andere niet. ze hadden bij Hema niet moeilijk gedaan en in tegendeel ook waren ze erg klantvriendelijk en ze hebben de situatie goed kunnen begrijpen. Het verzoek is om ons geld met een hoog uitzondering terug te kunnen geven aan de spullen die we niet meer nodig hebben en ze zijn ongebruikt. Ik kan wel mijn dochter met dag geld anders nu blij kunnen maken misschien.
Alvast bedankt voor de begrip en uw aandacht.

Wanneer ik mijn geld terug kan krijgen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Xenos in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door farzanehreza2012