Klacht: Geld niet goed verrekenen

op 05 juni 2021 over Hunkemoller in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een product aangekocht voor de volle prijs zo ook vermeld op de factuur. Later is het artikel in de aanbieding gegaan en na retournering hebben ze het aanbiedingsbedrag geretourneerd. Gemaild met foto’s en formulieren ingevuld op de website. Nu een aantal weken nog steeds geen reactie. Ook telefonisch wordt er steeds niet aangenomen en krijg ik te horen dat er geen medewerker beschikbaar is.

Gewenste Oplossing:

Als ze het verschilvedrag goed terugbetaald hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hunkemoller

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hunkemoller nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce8299777