Klacht: Geld niet gekregen na retourzenden kleding

op 03 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Al maanden probeer ik mijn geld terug te krijgen maar dat is mij tot nu toe niet gelukt. Nadat ik kleding terug heb gestuurd kreeg ik een brief van jullie om mijn rekening op te geven zodat het bedrag teruggestort kan worden. Ik heb mijn rekeningnummer opgegeven maar geen rode cent ontvangen.

Al diverse malen geprobeerd om in contact te komen met jullie klantenservice. Dat is echter ook niet gelukt. Telkens een uur wachten en het mooiste is jullie 0900 nummer. Dik betalen dus. Een email sturen naar jullie klantenservice mocht ook niet baten. Ik ben echt klaar met jullie

Ik ben tevreden op het moment dat ik mijn geld terug heb ontvangen. Kom aub niet met een oplossing in de zin van '' neem contact op met onze klantenservice'' die is namelijk echt waardeloos. Ik ken geen enkel bedrijf die zo omgaat met haar klanten, schandalig!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nawal Rafu