Klacht: geld klopperij

op 14 februari 2018 over BENU Apotheek in de categorie Apotheken

Ik kreeg een recept voor een behandeling voor 6 maanden medicijnen voorgeschreven.Bij de apotheek Copec kreeg ik steeds een doosje van de medicijnen mee,terwijl ik 150 st.had ik op de recept.En een doosje was 42 tabl.Iedere keer kreeg ik een herhaal recept.Toen ik op de brieven van mijn verzekering keek zag ik dat wij elke keer als een medicijn bij de apotheek moest ik bestellen en ophalen neemt de ziektekosten verzekering 6,00 euro af voor mijn rekening.Ik vraag me af of deze mensen bewust dat doen om meer geld van de patienten te kunnen verdienen.Puur geld klopperij! Ik heb het zelfde kuur van die 150 st. vorige jaar gehad en heb ik de medicijnen Bij de dienst apotheek bij Maastad ziekenhuis in twee keer gekregen..Enorm verschil…!!!Precies het zelfde met de goedkoopste medicijnen uitzoeken…Vooraal met de pijnstillers als de ibuprofen 600 mg.Je krijgt de goedkoopste troep en de apotheek kiest de medicijnen die je krijgt.Sommige merken ibuprofen helpen niet .Ze kunnen van de apotheek zeggen dat het zelfde inhoud heeft de goedkoopste maar helpt niet ,dus je merkt geel effect.Als je de roze vraagt dan gaan ze moeilijk doen …Terwijl ik gebruik de ibuprofen al jaren en weet heel goed de effect.Wij betalen genoeg voor alles.!Waarom moeten we een voorgeschreven medicijn in 5 of 6 keer halen…???Dat kost aleen voor die medicijn 30 euro…en de medicijnnen voor mijn bloeddruk of voor iets anders kosten ook 6,00 euro per keer!!!Sinds deze apotheek veranderd is naar “Benu”apotheek en dat wij de medicijnen moeten dag later ophalen is een zooi geworden.! Je moet zo vaak naar de apotheek soms de recept brengen en ophalen…maar niet alleen dat….je krijg niet alle medicijnen meewant ze willen van jou meer geld verdiennen.Krijg je steeds de herhaal recepten mee!!!!!Soms wil ik dat ik geen eigen apotheek hebben wil ik ergens gelijk mijn medicijnen ophalen en klaar….Die gedoe niet hebben! Voer dat moet je ook vaak niet werken om steeds naar de apotheek gaan en daar in de rij staan wachten.Dit systeem vind ik gewoon onzin! Over de keus van de medicijnen heb ik van de verzekering gehoord dat doet de apotheek zelf…Maar als ik dat bij de apotheek vraag de antwoord is dat de verzekering dat doet….De vraag blijft…..Wie liegt??Of bij de apotheek zeggen ze dat weten ze niet waarom ik in 5 of 6 keer de medicijnen moet ik ophalen….Klaar!

Ik wil de systeem gewoon veranderen.Van 100 keer recpten brengen de volgende dag halen of dat de apotheek gaat beslissen hoeveel medicijnen van de recept je gaat krijgen.Net of je wilt ze opeten...Ik wil als ik een kuur van zes maanden krijg alle medicijnen krijgen en niet steeds terugkomen....!!!!!!!!!Ik verkoop ze niet! Ze zijn voor mezelf ! En ik wil niet de goedkoopste troep !

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BENU Apotheek

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BENU Apotheek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Darina