Klacht: Geld ingenomen vanwege veiligheid redenen

op 31 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geld gestort van ongeveer 600euro .. maar automaat gaf aan van veiligheidsredenen ingenomen

Gewenste Oplossing:

Wanneer me geld terug is ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

2 weken geleden - Wat vervelend dat het mis is gegaan met het storten. Zou je ons een bericht willen sturen via Social Media, een chat willen starten via Mijn ING of eventueel even bellen met 020 22 888 88 (tussen 8:00 en 21:00 uur op werkdagen)? Dan kijken we graag even mee om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Franck ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 07 augustus 2017 om 18:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Deniz,

Omdat we op dit kanaal niets meer van je hebben gehoord, neem ik aan dat je inmiddels via een ander kanaal verder geholpen bent. Daarom sluit ik nu deze klacht.

Mocht je toch nog vragen hebben, dan beantwoord ik die graag.

Met vriendelijke groet,

Hilde
ING Webcare

- - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door Denizikoo