Klacht: Geld gestort, ingenomen.. niet op rekening !!

op 19 februari 2018 over ING in de categorie Banken

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Wagenaar, Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat er geld ingeslikt wordt of door een extra controle moet. Echter is 30 dagen te lang voor het onderzoek. Spijtig dat dit bij u gebeurd is. Heeft u hierover nog contact gehad met de klantenservice? Is er actie ondernomen op het feit dat dit wel erg lang duurt? Vriendelijke groet, Roos Webcare ING

Reactie van de melder van de klacht Jowa

6 maanden geleden - Jazeker, maar jullie schijnen achter te lopen. Zelfs jullie standaard 10 werkdagen vind ik van de zotte. Geef die jongen zijn geld terug en zoek het vervolgens uit!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 februari 2018 om 14:35 geantwoord

Beste heer/mevrouw Wagenaar,

Wat vervelend dat dit zo lang duurt.

Bent u de Wettelijk Vertegenwoordiger, dan kan u contact met ons opnemen via Facebook/Twitter, de Chat of Telefonisch via 020-22 88 888 tussen 08:00-21:00 zodat we kunnen kijken naar de status van het onderzoek. Mocht hij 18 jaar of ouder zijn dan kan hij zelf contact opnemen, dan kijken we graag even mee.

Jildou
Webcare ING

Bericht van ING

6 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Wagenaar, Het is helaas niet mogelijk om via dit kanaal uw verzoek verder in behandeling te nemen. Wat u in dit geval het beste kunt doen is alsnog via onze klantenservice via telefonie, Chat, Social Media of Whatsapp informeren wat de mogelijkheden zijn. Op deze manier kunnen uw gegevens opgevraagd worden waarmee meer informatie verstrekt kan worden. Met vriendelijke groet, Sebas ING Webcare

Heeft op 21 februari 2018 om 16:04 geantwoord

Heb weer 12 minuten aan lijn gehangen. Geen uitsluitsel over het geld. Hij heeft vandaag een paar stiften en een kleurplaat ontvangen ( hij is 12)

Bericht van ING

6 maanden geleden - Goedenavond, Als het goed is zou de klacht vandaag afgehandeld moeten zijn. Ik kan me voorstellen het een hele verdrietige situatie voor uw zoon is geweest, dat hij niet direct over zijn gespaarde geld heeft kunnen beschikken. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Sabrina ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jowa