Klacht: geld gestort bedrag verdwenen

op 01 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

hallo,

Ik heb zojuist geld gestort bij de ING te Heerhugowaard. In de betaalautomaat. Na tellen heeft de machine aangegeven €12460 ontvangen te hebben. Blijkt €190,- te weinig te zijn. Ik had er nml. €12650 in gedaan. Halverwege spuwde die machine weer een bundeltje uit, omdat je maar 200 biljetten per keer erin kan doen. Die er ook in gedaan en toen gaf de machine een totaal aan van €12460,-. Toen was ik verbaasd omdat het niet klopte. Vervolgens na een seconde of 10 krijg je dan je betaalpas uitgespuwd en je stortingsbewijs. Daarna meteen naar de balie gegaan, alwaar ze dan gaan bellen om te verifiëren of er inderdaad iets fout is gegaan. Nee meneer alles zou moeten kloppen. Toen hebben ze gezegd dat ik in beroep kan gaan. Uiteraard wilde ik dat. Vervolgens vullen ze dan een formulier in en gaan ze eea verder uitzoeken. Hier is het wachten nu op.

Pas als ik mijn €190,- bijgestort is. Anders ben ik genoodzaakt juridische stappen te ondernemen. Vooral ook omdat een jaar geleden, bij een dergelijke grote storting, de machine al mijn geld opvrat en in storing ging. Toen kon ik gaan zonder ook maar een bewijs van storting. Na een week kreeg ik toen bericht dat alles wat ik zei klopte en werd het geld op mijn rekening bijgeschreven. Komt dus vaker voor bij de ING.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:10 geantwoord

Beste Paul,

Ai, dat is een vervelende situatie zeg! Balen dat niet het volledig gestorte bedrag is bijgeschreven op de rekening. Gelukkig wordt het uitgezocht en is het even afwachten. Ik hoop dat je spoedig bericht ontvangt.

Mocht je nog vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen.

Tjitske
ING Webcare

Heeft op 02 augustus 2016 om 21:48 geantwoord

is nog niets opgelost hoor. Ook nog niets van de ING vernomen. Graag weer op onopgelost zetten!!

Bericht van ING

9 maanden geleden - Beste Paul, Nogmaals wat een vervelende situatie! Zoals je aangaf wordt het op dit moment uitgezocht. Ik moet je vriendelijk verzoeken dit nog even af te wachten. Met vriendelijke groet, Linh ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door paulusdeboskabouter1974