Klacht: Geld gestort apparaat in storing

op 13 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is een achterlijke situatie..dat als je er zelf er niets aan kan doen je 10 dagen op je geld moet wachten.. na een storing tijdens geld afstoting.

Dit komt vaak voor gezien de topics op internet

Dit oplossen kan gewoon binnen 24 uur…

Apparaten gaan zo vaak stuk dat allang bekend is wat er mis gaat…

Geen snelle oplossing is gewoon mismanagement.

Helaas zal enige reactie van de ING geen nut hebben….gezien eerdere klachten en antwoorden….. zijn er geen oplossing gegenereerd.

Jammer ing.

TV Reparatie Service Nederland

Gewenste Oplossing:

Oplossing binnen 24 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 juli 2016 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste TV Reparatie Service Nederland,

Bedankt voor je klacht via www.klacht.nl. Ik begrijp dat je graag een oplossing wilt. Zoals je zelf ook aangeeft kan ik de 10 dagen die hier voor staan niet in korten. Het moet namelijk worden onderzocht. De tijd die hier voor staat hebben wij dan ook nodig voor dit onderzoek.

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door TV Reparatie Service Nederland