Klacht: Geld betaald – kan niet sporten!

SBoot op 02 juli 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mijn app werkt niet sinds 27 Juni!

Ik heb via klacht.nl (niet de basic fit email) antwoord gekregen toen ik net lid weed en een QR code ontvangen. Ik heb de pas gisteren opgehaald.

Aan de balie werd mij verteld dat ik NIET kan sporten totdat ik een afspraak kan maken via de app die NIET werkt!!!

Wat fijn om lid te zijn van Basic Fit!!!!

Een van twee dingen - de app moet ik vandaag kunnen gebruiken of mijn geld terug zodat ik me ergens anders kan gaan inschrijven!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 02 juli 2020 om 09:03 geantwoord

SBoot

Heeft op 02 juli 2020 om 09:45 geantwoord

Ik kan de app nog Steeds niet gebruiken! Ik had de oude pas al weggegooid. De nieuwe pasnummer heb ik steeds geprobeerd the gebruiken!

Ik wil naar werk maar eerst sporten. Ik kan hier echt van gaan huilen. Hiermee ben ik dagen bezig en nog steeds geen oplossing

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Sasha, Wat vervelend dat het niet is gelukt! Ik heb opnieuw een reset voor je uitgevoerd en deze gecontroleerd. Het werkt nu gelukkig weer. Je hebt een e-mail van mij ontvangen met verdere informatie. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door SBoot