Klacht: Geld afgeschreven maar geen tickets

op 18 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister 2 tickets geboekt en het geld is afgeschreven. We hebben geen tickets of ontvangstbevestiging ontvangen ook is onze boeking niet beken bij de luchvaartmatshappij.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of tickets

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 april 2018 om 16:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste abgulal,

Onze excuses voor de late reactie en het ongemak.

U zult enkele dagen na uw boekingsverzoek het geld terug op uw rekening hebben zien staan. Er was helaas een fout opgetreden tijdens het betalingsproces waardoor uw boeking niet bevestigd kon worden.

Wij zullen u een kortingscode toesturen voor toekomstig gebruik van onze website.

Met vriendelijke groet,

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Abgulal